پنجمین جشنواره سراسری حدیث نیروی دریایی ارتش برگزار می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش::رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش از برگزاری پنجمین جشنواره سراسری حدیث نیروی دریایی ارتش در 16 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر روشندل رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از مربیان قرآنی و روز معلم در ستاد این نیرو با اعلام این خبر گفت: پنجمین جشنواره سراسری حدیث نیروی دریایی ارتش سه‌شنبه (16 اردیبهشت‌ماه) همزمان در 5 منطقه این نیرو برگزار می‌شود.
 
وی افزود: در این مرحله از آزمون که برگرفته از کتاب «میزان الحکمه» است بیش از 250 نفر از متسابقان در سطوح کارکنان پایور، نیروهای وظیفه، بانوان شاغل، همسران کارکنان و فرزندان دختر و پسر در مناطق بندرعباس، بوشهر، چابهار، رشت و تهران به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
 
حجت الاسلام روشندل با اشاره به اینکه این آزمون پس از برگزاری مرحله مقدماتی آن در مناطق و پایگاه‌های نداجا به صورت سراسری و سالیانه برگزار می‌شود، اظهارداشت: هدف از برگزاری این جشنواره‌ها، نشر و گسترش فرهنگ و معارف نـاب اسلامی است که از لسان اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به ما رسیده است.
 
وی در ادامه تصریح کرد: پس از انتخاب نفرات برگزیده، منتخبان برای مسابقات سراسری کل نیروهای ارتش که مرداد‌ماه برگزار می‌شود خود را آماده خواهند کرد، برهمین اساس هدف اصلی این مسابقات ترویج فرهنگ حدیث‌خوانی است.

رییس عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم از این طریق سهم خود را در ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی که دغدغه مقام معظم رهبری نیز می‌باشد ایفا نمائیم، بخصوص آشنایی نسل جوان با این معارف می‌باشد که برای ما بسیار اهمیت دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا